«HYVA.com.ua» Онлайн-магазин гидрооборудования в Украине
ул. Л. Украинки, 21 Ровенская обл. г. Острог
+380977462274

Відповіді на часті запитання

За 10 років досвіду роботи з гідравлікою ми зібрали найпоширеніші питання наших клієнтів та чесно на них відповіли

Чому не крутиться шестерня в КОМ, клацає, але не вмикає, як це виправити?

Насамперед потрібно зняти з КПП, можливо, ця вилка просто не включає шестірню.
Необхідно:
- розібрати КОМ;
- Знайти заглушку (пробку) (швидше за все вона глибоко вкручена і заважає, не дає переводити шестерню в зачеплення)
- заглушку відкрутити;
- спиляти пару вінців різьблення;
​​​​​​​- Поставити назад.

Чи потрібно прогрівати олію взимку?

Так! Прогрівання гідравлічного масла - це одне з основних правил експлуатації гідравлічного обладнання взимку!

Передпусковий підігрів двигуна та насоса

Взимку потрібно прогріти масло 10 хвилин - так насос крутить прогріває масло і лише тоді можна використовувати систему. Під час експлуатації насоса слід звертати увагу на умови його роботи.

Найчастіше несправність насоса буває спричинена:
- попадання сторонніх частинок (бруду)
- олійне голодування
- Роботою на водно-масляній емульсії
- Роботою на повітряно-масляній суміші
- роботою з перевантаженням по тиску
- перевищенням допустимих оборотів
- перевищення тиску в корпусі
- перегріву робочої рідини

Основні причини поломки гідророзподільника

Гідравлічний розподільник служить для перенаправлення потоків робочої рідини. Гідророзподільний клапан не працює, якщо відбувається витік олії.

Щоб виправити цю проблему, необхідно замінити кільця ущільнювача.

Також елементарне забруднення, іржа, зледеніння може спричинити неправильну роботу вузла. Наслідком неправильної роботи розподільника є гідравлічний удар і розрив корпусу насоса.

При необхідності використовуйте мастила, що не замерзають, для обслуговування гідророзподільника.

Чому не працює коробка відбору потужності?

Коробка відбору потужності – важливий елемент автомобільної спецтехніки. При поломці КВП робота автокрану чи автоцистерни, самоскида стає практично неможливою.

Найчастіше несправності відбуваються через зношування зубчастих коліс або їх поломки. Коробка відбору потужності не включається, якщо стався витік повітря. Так, якщо тиск опускається нижче за позначку 0,6 Па.

Також можливо коробка відбору потужності не включається через поломки пневматичного розподільника.

Якщо Ви вирішили самі змінити коробку відбору потужності, то важливо пам'ятати, що при встановленні повинен залишатися проміжок між зачепленнями зубчастих коліс КВП та коробки перемикання передач. При зазорі 1-12 мм рекомендується використовувати прокладки товщиною не менше 04 мм.

Якщо у Вас виникли проблеми в роботі КВП, варто провести діагностику всього обладнання, а це гідронасос, гідророзподільник, карданний вал приводу насоса.

Який насос підійде до правої коробки і який у лівій?

Коробки відбору всі мають своє обертання - праве чи ліве.
​​​​​​​Насоси мають своє обертання - праве чи ліве. До правої коробки підійде лише лівий насос, а в лівій коробці – правий.

Як замінити обертання аксіально-поршневого насоса?

Змінюємо напрямок обертання наступним чином:
1. Відкрутіть гвинти задньої кришки, не змінюючи положення насоса
2. Поверніть кришку на 180 градусів
3. Закрутіть гвинти
4. 82 Nm.

Шток не опускає. Заклинило.

Підняли, а опустити не можемо. Що робити?

Якщо ви раніше працювали і все було добре, вам необхідно перевірити насамперед пневматичні шланги. Можливо, десь відбувся пережим і повітря не доходить до розподільника. Можливо в самому розподільнику вийшов з ладу пневмоніпель, можливо десь із джойстика йде витік повітря.

Тобто по-перше, перевірте надходження повітря до розподільника.

По-друге, перевірте розподільний клапан на баку. Швидше за все, міг заклинити шток розподільника.

Як це зробити:

1) вимкніть насос.
2) Джойстик ставте в положення опускання циліндра (важіль донизу)
3) Тягнете рукою на себе шток розподільника. Циліндр має почати опускатися.

Якщо гідравліка використовується вперше і це сталося – необхідно перевірити штуцер у циліндрі. Можливо, при установці гідравліки поставили замість звичайного перехідника зворотний клапан, який блокує вихід масла з циліндра.

Якщо там все добре, перевіряємо повітря та розподільник.

Якщо нічого з цього не допомагає – необхідно звернутися до майстрів.

Що потрібно, щоб уникнути неполадок у роботі насоса?

Несправності у гідравлічному приводі можуть виникати з низки причин.

Правильний запуск та приробіток мають першорядне значення для забезпечення подальшої тривалої безперебійної роботи гідроприводу.

Часто багато систем, особливо насоси, виходять з ладу через кілька годин роботи, інші - через кілька хвилин, а все тому, що були пропущені елементарні операції.

З яких причин може вирвати сальник із аксіально-поршневого насоса?

Вирвати сальник із аксіально-поршневого насоса може у двох випадках:

1. найчастіше сальник в аксіально-поршневий насос видавлює у разі неправильного підбору обертання.

2. в насосі є 2 отвори - вхід та вихід. Іноді їх плутають та шланги підключають навпаки.

Від чого ламаються вали відбору потужності та зрізаються «зуби» шестерень?

Коли газують на максимум (чого не можна робити, тому що розвантаження йде на холостому ходу), через що нагрівається насос, його клинить, а далі ламається вал, зрізаються шестірні, вибиває вал із коробки відбору потужності та ін.

Як працює гідророзподільник на 3 чи 4 болти?

Гідравлічний клапан самоскидний на 3 або 4 болти, або Hyva-type триходовий для відкритого типу гідравлічної системи.

У нейтральному положенні пропускає олію з насоса в бак по колу. Коли джойстик включити на підйом розподільник змінює напрямок масла з цього кругового руху в циліндр.

Коли джойстик увімкнути на опускання, він вимикає коробку відбору потужності (насос) і змінює потік на те, щоб масло з циліндра під тиском кузова злилося в бак.

Чи однакова прохідна можливість мастила в швидкознімних муфтах на 1 і 3/4 дюйма?

Відповідь - Ні, тому що товщина перерізу прохідними каналами олії різна за діаметрами.

Якщо поставити на самоскид аксіально-поршневий насос на 82 л чи підніматиме він 60 тонн?

Насос гідравлічний аксіально-поршневий, як і радіально-поршневий, є об'ємним пристроєм типу, який функціонує за рахунок зміни об'єму робочих камер. У гідравлічних насосах аксіально-поршневої групи такі робочі камери сформовані розточування, виконані в циліндричному блоці.

На відміну від радіально-поршневих насосів, у аксіально-поршневих машинах внутрішні робочі камери розташовуються паралельно по відношенню до поршнів і осі самого пристрою. У ході переміщення поршнів такого насоса при обертанні циліндричного блоку відбувається збільшення або зменшення об'єму робочих камер, і дозволяє пристрою вбирати і віддавати масло, що перекачується.

Як і в радіально-поршневих насосів, робочі камери аксіально-поршневих пристроїв з'єднані з всмоктувальним і нагнітальним патрубками, через які здійснюються забір і віддача.

Процес з'єднання робочих камер з всмоктуючим і нагнітальним патрубками насосів, що належать до аксіально-поршневої групи, відбувається поетапно. По тому, як працює гідравлічний насос, відноситься до аксіально-поршневого типу, він схожий з паровими та радіально-поршневими насосами.

Отже, знаючи докладніше про насос, його принцип роботи, можна дати відповідь на питання - підніматиме 60 тонн самоскид з АПН на 82 л, якщо фронтальний циліндр - самоскид підніматиме 60 тонн, якщо підкузовний циліндр - не буде.

Яку олію заливати в гідравліку самоскида?

Існує не один клас гідравлічного масла, різної в'язкості, а також взимку і влітку веде воно себе по-різному. Гідравлічне масло потрібно лити те, що рекомендовано заводом виробником гідравлічного обладнання. У більшості, це масло МГЕ 46.

При виборі гідравлічної рідини необхідно врахувати два параметри:
- температура довкілля під час експлуатації.
- в'язкість рідини у робочому діапазоні температур.

Другий параметр вказується у посібнику з експлуатації кожної конкретної машини. У деяких джерелах говориться, що в'язкість рекомендованої гідравлічної рідини залежить від типу гідронасосу, який застосовується у системі. Це не зовсім правильно. В'язкість при робочій температурі розраховується, виходячи з пропускної здатності найвужчих каналів в гідросистемі, оскільки гідравлічна рідина повинна мати певну швидкість протікання через ці канали, в іншому випадку гідравліка буде працювати некоректно. Таким чином, на багатьох будівельних машинах, що використовують однакові моделі гідронасосів, нерідко застосовуються різні типи та марки гідравлічної рідини. Наприклад, у гідросистемах сучасних екскаваторів використовуються звані «пропорційні» клапани з дуже малим перетином каналу.

Система досить складна, із електронними компонентами управління. Якщо неправильно підібрати в'язкість гідравлічного масла для такої гідравліки, машина не буде працювати на повну силу. Може знизитися точність виконання операцій або їхня швидкість. Тип рекомендованої олії вказується, як правило, у кабіні на спеціальних інформаційних табличках або безпосередньо на баку гідросистеми, поряд із заливною горловиною. На сучасній імпортній техніці сьогодні найчастіше рекомендується до застосування високоіндексних олій класу МГЕ (літо) та HVLP (зима). Це гідравлічне масло з більш сучасним пакетом присадок, ніж у оліях класу HLP. Масла цього класу мають більш стабільні температурно-в'язкі показники, і в сибірських умовах експлуатації, особливо взимку, вони добре працюють у будь-яку погоду.

Виробники вказують для цих олій температурний діапазон застосування від – 30 до +60 градусів Цельсія. Крім стабільних температурних характеристик, масла цього класу мають багатофункціональним пакетом присадок, що покращують антиокислювальні, антикорозійні, протизносні, депресорні, деемульгуючі, протипінні властивості рідини.

Яка має бути пропускна здатність зворотного гідравлічного фільтра?

- «Чи можна встановити фільтр 80 л/хв. у гідравлічну систему трактора самоскида? »
- «Звісно, ​​з метою економії, це можливо, але таким чином, ви наражаєтеся на ризик. При низькій температурі цей фільтр може видавитись потоком підмерзлої олії. До того ж якщо встановлювати фільтр на самоскид, то при опусканні кузова масло з циліндра під тиском може стікати зі швидкістю 100 л/хв. В основному фільтри на 80 літрів використовуються у виробництві. Оптимальний варіант у такому разі використовувати фільтри не менше ніж на 150 літрів за хвилину. »

Обов'язково звертайте увагу на пропускну здатність фільтра, тому що фільтри з маленькою пропускною здатністю в експлуатації при мінусовій температурі видавлюються потоком підмерзлих олій.

Служба підтримки клієнтів

Графік роботи з 9.00 до 18.00

  • +38 (067) 685 44 42
  • +38 (098) 481 91 91
Повідомлення відправлено